Jump to content

Doorman404

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Doorman404

  1. למישהו יש מושג?
  2. מישהו יודע אם המערכת תומכת אנדרואיד אוטו או CARPLAY? ממה שהבנתי, הדגם האמריקאי אמור לתמוך. כשאני מחבר את הסלולרי שלי הוא פותח בטלפון את AUTO, אבל מציג על המסך "טלפון לא נתמך" רעיונות למה?
×
×
  • תוכן חדש...