Jump to content

mabhock

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של mabhock

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום! יש לי מזדה 323F 1999 וההגה שלך כבר עם השנים הולך ונשחק וכבר חלקים ממנו ירדו ורואים את המתכת.. האם צריך להחליף את כל ההגה? אם לא.. מה אפשר לעשות כדי לשים ציפוי גומי חדש? חשבתי על הפתרון הברור של לקנות מגן הגה כזה כמו שיש בתחנות דלק אבל בשביל אסטטיקה אני מחפש פתרון שיחזיר את ההגה למצב הקודם. אם צריך לקנות הגה חדש - כמה דבר כזה עולה? אפשר להתקין אותו לבד או שעדיף להיות במוסך? תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...