Jump to content

AF123

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AF123

  1. אני נוהג הארץ כבר שני וחצי - ליסינג דרך החברה. לאחר שיחה עם נציגה במשרד הרישוי התברר שניתן לקנות רכב בארץ עם דרכון זר (יחד עם ויזה + אישור שהייה). יש פשוט לגשת למשרד הרישוי ולעשות העברת בעלות. הכל זה - לפי מה שהיא אמרה - אפשר לעשות בלי המרה, בלי אזרחות, בלי טסט, וכו' וכו'. האם אפשר להסתמך על זה? היא בדקה מול מישהו שם במוקד... מניח שזה נכון... זה שאני נוהג פה לפי דעתי חוקי ומותר - הכל הוסדר דרך החברה.
  2. שלום לכולם, אני במקור קנדי וכבר בארץ 4 שנים. עד כה עבדתי בחברה ולכן יכולתי להצטרף לליסינג של החברה בלי לעשות המרת רישיון. יש לי רישיון קנדי כמעט כבר 6-7 שנים, ואני עוד מעט מתכנן לעזוב את העבודה. השאלה: האם אני (תושב עם רישיון קנדי) יכול לקנות רכב יד-שנייה (כמו כל אחד אחר) בלי לעשות עליה ובלי להמיר את הרישיון הקנדי לרישיון ישראלי? מאוד אשמח לתשובות!
×
×
  • תוכן חדש...