אני נוהג הארץ כבר שני וחצי - ליסינג דרך החברה.
לאחר שיחה עם נציגה במשרד הרישוי התברר שניתן לקנות רכב בארץ עם דרכון זר (יחד עם ויזה + אישור שהייה). יש פשוט לגשת למשרד הרישוי ולעשות העברת בעלות.
הכל זה - לפי מה שהיא אמרה - אפשר לעשות בלי המרה, בלי אזרחות, בלי טסט, וכו' וכו'.
האם אפשר להסתמך על זה? היא בדקה מול מישהו שם במוקד... מניח שזה נכון...
זה שאני נוהג פה לפי דעתי חוקי ומותר - הכל הוסדר דרך החברה.