Jump to content

liron556

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של liron556

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. הרמקולים שלי לא קטנים יש לי סט קומפוננט של VIBE קדימה ואחורה וסאב דאבל מטורף הקטע שבהתחלה היה באס באחורי ובקידמי ללא באס ואז הוא הוריד את הבאס בכלל כי היה קטע בעייתי עם הטוויטר מאחורה היו שומעים רעש סטטי מאז שעשה את זה אני שומע את הסאב יותר חזק ממה שהיה קודם וזה דיי מחרפן אותי ומביא כאבי ראש
  2. האם זה נכון שבמערכת נורמלית הרמקולים צריכים להיות ללא באס ורק הסאב נותן את הבאס?
×
×
  • תוכן חדש...