הרמקולים שלי לא קטנים יש לי סט קומפוננט של VIBE קדימה ואחורה וסאב דאבל מטורף הקטע שבהתחלה היה באס באחורי ובקידמי ללא באס ואז הוא הוריד את הבאס בכלל כי היה קטע בעייתי עם הטוויטר מאחורה היו שומעים רעש סטטי
מאז שעשה את זה אני שומע את הסאב יותר חזק ממה שהיה קודם וזה דיי מחרפן אותי ומביא כאבי ראש