Jump to content

כפיר44

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של כפיר44

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. חברים תודה על המענה המהיר!!! דיברתי עם דלק מוטורס הם מפנים אותי למוסך מרכזי לתיקון/החלפה מנוע על חשבונם כנראה מודעים היטב לבעיה. האם יש איזשהם דגשים והמלצות בהתנהלות מולם מכיוון שזו פעם ראשונה שאני ניתקל בבעיה מסוג זה ברכב עם נסועה כ"כ נמוכה .
  2. פורסם לפני 6 דקות שלום לכולם , רכשתי רכב 1.5 טורבו מנוע ECOBOOST פורד פוקוס סטיישן 91,000 ק"מ יד ראשונה היה מטופל בנוסך מרכזי בלבד , במהלך הבדיקה הראשונית שמתי לב שישנו חוסר בנוזל קירור וכמו כן שהחליפו מיכל עיבוי בטיפול האחרון, במגרש שבו רכשתי הוסיפו נוזל קירור, לצערי הרב לא ייחסתי לזה חשיבות רבה ולקחתי את הרכב לבדיקה וציינתי בפני המכון בדיקה שיבדוק היטב אם אין נזילות מים מהמערכת קירור לאחר שאישר שמערכת הקירור תקינה רכשתי את הרכב , לאחר יומיים שמתי לב שנוזל הקירור שוב ירד מתחת למינימום ניגשתי למוסך המרכזי הקרוב לביתי המוסכניק ביצע בדיקת לחץ עם משאבה ואמר שהבדיקת לחץ תקינה ושאינו רואה נזילות ואף בדק את הפקק ואמר שתקין ,המוסכניק אמר שכנראה לא ניקזו מים ממערכת הקירור וכנראה זאת הסיבה לאובדן המים ואמר שאהיה במעקב . באותו היום יצרתי קשר עם המוסך המרכזי שבו הרכב טופל במקור ושם נאמר לי שאם אין נזילות ככל הנראה זו בעיה באטם ראש מנוע ושאנסה לבקש שהאחריות תופעל אם יסכימו . 1.האם האיבחון של המוסך הראשון בנוגע לניקוז האויר הגיוני מכיוון שהרכב עבר 1000 ק"מ מאז הטיפול , כמו כן לא ראיתי איזה בעיות במנוע או התחממות והרכב נוסע היטב . 2.עפ"י בדיקה שערכתי בפורומים בחו"ל ישנה בעיה באטם ראש מנוע וקריאת שירות לא במנוע מהסוג הנ"ל אלא במנועים 2.0L ,1.6L 3. מה דעתכם ומה העלות להחלפת אטם ראש מנוע . תודה מראש למשיבים
  3. שלום לכולם , רכשתי רכב 1.5 טורבו מנוע ECOBOOST פורד פוקוס סטיישן 91,000 ק"מ יד ראשונה היה מטופל בנוסך מרכזי בלבד , במהלך הבדיקה הראשונית שמתי לב שישנו חוסר בנוזל קירור וכמו כן שהחליפו מיכל עיבוי בטיפול האחרון, במגרש שבו רכשתי הוסיפו נוזל קירור, לצערי הרב לא ייחסתי לזה חשיבות רבה ולקחתי את הרכב לבדיקה וציינתי בפני המכון בדיקה שיבדוק היטב אם אין נזילות מים מהמערכת קירור לאחר שאישר שמערכת הקירור תקינה רכשתי את הרכב , לאחר יומיים שמתי לב שנוזל הקירור שוב ירד מתחת למינימום ניגשתי למוסך המרכזי הקרוב לביתי המוסכניק ביצע בדיקת לחץ עם משאבה ואמר שהבדיקת לחץ תקינה ושאינו רואה נזילות ואף בדק את הפקק ואמר שתקין ,המוסכניק אמר שכנראה לא ניקזו מים ממערכת הקירור וכנראה זאת הסיבה לאובדן המים ואמר שאהיה במעקב . באותו היום יצרתי קשר עם המוסך המרכזי שבו הרכב טופל במקור ושם נאמר לי שאם אין נזילות ככל הנראה זו בעיה באטם ראש מנוע ושאנסה לבקש שהאחריות תופעל אם יסכימו . 1.האם האיבחון של המוסך הראשון בנוגע לניקוז האויר הגיוני מכיוון שהרכב עבר 1000 ק"מ מאז הטיפול , כמו כן לא ראיתי איזה בעיות במנוע או התחממות והרכב נוסע היטב . 2.עפ"י בדיקה שערכתי בפורומים בחו"ל ישנה בעיה באטם ראש מנוע וקריאת שירות לא במנוע מהסוג הנ"ל אלא במנועים 2.0L ,1.6L 3. מה דעתכם ומה העלות להחלפת אטם ראש מנוע . תודה מראש למשיבים
×
×
  • תוכן חדש...