היי חברים, יש ברשותי מרצדס cla200 amg שנת 2015
הכל עבד כראוי ופתאום ביום אחד המערכת מולטימדיה התחילה לעשות בעיות..
בהתחלה זה לא מצא את הבלוטוס, אחרי זה התחיל להתקע הכל ועכשיו לא עובד הבלוטוס בכלל, המסך נכבה כל דקה בערך.
הלכתי למוסך אמר לי שצריך להחליף את המערכת, לא את המסך אלא את המערכת (מצרף תמונה).
מישהו מבין ויכול לעזור ??
תודה