היי לכולם,
מתעניין באיוניק שנתון 2017/2018. עיקר השימוש הוא לרכב משפחתי לנסיעות בינעירוניות.
ראיתי ב - AVIS שלרוב הרכבים יש 110 אלף ק"מ או יותר.
אשמח לדעת האם מומלץ לרכוש רכב היברידי מהשנתונים האלה כאשר אחריות היצרן עומדת להסתיים? האם כדאי בכלל להתעסק עם ההיברידיות או שעדיף ללכת על רכב לא היברידי? (אם כן, אשמח להמלצות עד 80,000 ש"ח)
תודה