Jump to content

yuribar

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של yuribar

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום לכולם, אשמח לקבל המלצה מנסיון לגבי בחירת רכב מליסינג תפעולי עבור הניסאן X-trail מול שברלוט Equinox הבנתי שמערכת המולטימדיה בניסאן היא די מינימלית בדגם התפעולי. אשמח להמלצות מה עדיף? מתקשה להחליט בין שני הרכבים
×
×
  • תוכן חדש...