תודה save על התשובה
אם אתה, או מישהו אחר, יודע להוסיף מידע לפי השאלות שלי בהמשך אשמח.
יש איזה שהיא ערכה או תחושת בטן לגבי כמה מזל צריך ?
הרי, זו מכונית לא כל כך נפוצה, אז לרובם יש את הבעיה או בכל זאת רק מיעוט?
למה היא נמכרת במחיר כל כך גבוה עם פוטנציל לתקלה כזאת ?
זה קורה פתאום או יש סימנים מקדימים?
יש איזה שהוא ק"מ שאם הרכב כבר נסע אפשר להניח שהוא בסדר?
מה המחיר של תיקון ?
והאם אחרי התיקון התקלה יכולה לחזור ?
שורה תחתונה, מדובר ברכב שלא כדי להתקרב? פשוט אין הרבה אלטרנטיבות למי שצריך 7 מקומות אמיתיים לילדים גדולים ולא רוצה רכב ארוך כמו הקרניבל
תודה מראש
אבי