Jump to content

Jula

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Jula

  1. אחרי שיוצאת מהחניה זה ממשיך עוד קצת עד שאני מגבירה מהירות ואז זה מתחיל להיעלם עם הנסיעה
  2. לאחרונה נוצר לו רעש לדעתי באיזור הגלגלים בזמן שאני מסובבת הגה כשאני רוצה לצאת או להכנס לחניה ונוסעת לאט זה התחיל לא מזמן ומתגבר מנסיעה לנסיעה בהגברת מהירות היא נעלמת והרעש נשמע כאילו כמו מתכת שתלויה ומתחככת על גבי מתכת אחרת (כמו לדחוף מזלג למאוורר רק עם הקצה שלו) ועם טיפה חריקה מה זה יכול להיות? אני יכולה לטפל בזה בעצמי? באיזו צורה? המלצה למוסכניק מקצועי לא יקרן וכזה שאפשר לסמוך עליו באיזור חיפה קריות? תודה מראש ג׳ול
×
×
  • תוכן חדש...