שלום! אני מבקש עזרה מכם והבעיה שלי היא ברכב רובר 400 הפיוז של המזגן נשרף כל ההזמן והלכתי למזגנאי והוא אמר לי שצריך להחליף את המאורר של המזגן משום שהוא אחראי לקצר והוא אומר לי כאשר מחליפים מאורר והוא אמר לי שכאשר מחליפים מאורר צריך לרוקן את מיכל הגז ולמלאות עוד פעם בחזרה האם זה נכון וחייב להוצי את הגז מהמיכל ולמלאות עוד הפעם או אפשר גם לפרק ולהחליף בלי לרוקן את הגז.
אשמח אם תביאו לי גם עצות או פיתרונות אחרים לפתרון הבעיה.
תודה לעוזרים.