שלום לכולם,
קניתי מיצובישי קולט 2003 לאחרונה ואני מרגיש רעידות בצד ימין מקדימה במהירויות מעל 70-80קמ"ש... הסתכלתי על הצמיגים הקדמיים ואחד מהם הרבה יותר שחוק מהשני (השמאלי שחוק יותר מהימני). האם זו הסיבה? או שיכולה להיות סיבה אחרת?
תודה!
שלום לכולם
קיבלתי מארה"ב רדיו-דיסק קנווד KDC-MPV619, והרדיו שלו מעביר תדרים אי-זוגיים (בשיטה האמריקאית)... יש למישהו מושג אם יש דרך להעביר אותו לתדרים אירופיים בלי לגשת למתקין?
תודה!