לצורך העניין -
מעוניין ברכב משפחתי עד 35 אלף שח, אמינות חשובה מאוד על מנת לא להתעסק בטיפולים כל חצי שנה, ורוצה רכב שאוכל למכור בעוד כמה שנים ולא יהיה גרוטאה שלא יסתכלו עליה.
.רציתי לשמוע, קצת על הרכב בהנחה שטופל כמו שצריך, אם זו עסקה כדאית? אם מישהו קנה או מכיר מישהו עם רכב כזה ויודע להמליץ על דברים שליליים או חיוביים? תודה!
אהלן, רציתי לשמוע חוות דעת מקצועיות בנוגע לסיאט לאון סטיישן 2015 1.2 (105 כ''ס)( 155 אלף ק"מ )
מעבר לכך שהשוק על הפנים, לקנות את הרכב הזה ספציפית ב155 אלף זה הגיוני?( כמובן תלוי איך טיפלו נסעו וכו) אבל עדיין שואל באופן כללי
יש תקלות ידועות?
תודה!