שלום לכולם.
אנחנו מעוניינים לרכוש סוזוקי סוויפט. מצאנו היום אחת בסוזוקי טרייד. הפרטים הם:
שנת 2019 (עליה לכביש 01/2019)
מבעלות פרטית עם 70000 קילומטרים.
מספר הקילומטרים הגבוה יחסית מטריד אותנו בעיקר. מה אתם אומרים על רכב של שנתיים וחצי על הכביש עם 70000 קילומטרים?
הרכש ישמש אותנו כרכב שני בבית. מעריך שתוך שנתיים נחזיר את הקילומטרים לממוצע ואין לנו צפי להחליף אותו באיזהשהי נקודת זמן כל עוד הרכב תקין.
ממה שאני מבין ורואה כמעט ואין רכבים כאלה למכירה בשוק היד 2. גם ב 2018 סוזוקי חזרו לייצר ביפן את הרכבים האלה.
תודה,
אביב