שלום לכולם,
עוד חודשיים לערך אני אמור לקבל רכב ליסינג חדש ממקום העבודה, ככל הנראה מאלבר, ויש לי רצון לנסות להשפיע על הדגם שאני אקבל.
היום עם אני ניסאן מיקרה 2018, שבתכל'ס שירתה אותי נאמנה, אבל עשתה את שלה. אין לי ילדים, ורוב הנסיעות שלי הן לבד, ככה שהמרווח מאחורה או תא המטען פחות חשובים, אבל כמובן שאם אפשרי - מבורך.
בעבודה כמובן רוצים לתת לי את הרכב הזול ביותר עם צריכת הדלק הנמוכה ביותר. בהתחלה דובר על שברולט ספארק, או אולי מיצובישי אטראג'.
מה שלי הכי חשוב זה שהרכב יהיה בטיחותי ומרווח לנהג. אני בחור גדול שנוסע בקלות 200 קילומטר ביום, בין שעתיים לשלוש שעות על הכביש.
על איזה רכב הייתם מציעים לי להמליץ למקום העבודה?
לצערי אלבר ליסינג לא עובדים עם צ'מפיון, לכן סיאט איביזה או סקודה ראפיד לא באות בחשבון.
אשמח לתובנות מן המומחים.
תודה רבה