Jump to content

יערוש

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יערוש

  1. היי לכולם, ממש בשלב האחרון של הקנייה (אחרי בדיקה). המוסכניק שלי לא בארץ ולא יכול לענות לי. אז רציתי לדעת ממכם מה דעתכם על הבדיקה. כמובן רק להבהיר שהבודק כן הסביר את משמעות הדברים אבל כמו תמיד הם מעט מעורפלים בהסברים שלהם למטרות כיסוי תחת תודה רבה לכל העונים
  2. אחרי המוווון זמן של חקירה והערכה צמצמתי את האפשרויות שלי לרכישת רכב יד שנייה (אוטומט) לניסאן מיקרה, מיצובישי ספייס סטאר וסוזוקי ספלאש (ולא לא בא לי סוויפט). מיצובישי אני יכולה לקנות רק משנת 2013 שהתחילו לייצר אוטומט, ויש כמה מעולות מבחינת נתונים שמצאתי. המיקרה קצת יותר זולות באותן שנתונים אבל האובראול קמ רוב הזמן קצת יותר גבוה (מחפשת עד 125k במקסימום) למרות שכן היו איזה שתי מציאותמתחת ל100k. וסוזוקי ספלאש פה ושם מטפטפת לשמורים אצלי כי היא אמורה לתת תמורה טובה למחיר גם אם מעט פחות חסכונית, ואקסטרה נקודות זכות כי יש לי בן זוג מאוד גבוה. אז השאלה היא בתכלס האם יש הבדל גדול בין מיצובישי לניסאן? כי עד עכשיו לא ממש מצאתי, מה שכן האפשרויות ששמרתי מהמיצובישי הרבה פעמים קצת יותר קורצות (מבחינת טסט, קמ, שנתון, אבזור, וכמה עם מובילאיי מותקן כבר) אבל הניסאן יותר זולה ועם יותר שנים על הכביש להוכיח את אמינותה. וכמובן- האם בכלל להשאיר את הסוזוקי במירוץ או שהגיע הזמן לשחרר? סליחה על האריכות המוגזמת וממש תודה לכל העונים:)
×
×
  • תוכן חדש...