Jump to content

רון אסייג

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי רון אסייג

  1. הבנתי ונגיד וזה מלא אז מה הבעיה ? חישן? ואם ואם חסר מים לבדוק ניזלה או או משאבת מים?
  2. שלום רב מופיע לי הנורה הזאת ואני לא יודע מה זה ואין שם איזכור לזה בגוגל בתודה מראש רון
×
×
  • תוכן חדש...