Jump to content

מורן א

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מורן א

  1. היי, היום בבוקר לא היה לי מצבר ברכב כי שכחתי את האורות דלוקים בלילה. קיבלתי חשמל בעזרת כבלים אבל מאז הבוקר, יש לי הודעה כתובה: Instant fuel economy ומתחת יש מד מ-0 ועד 30 שעולה ויורד במהלך הנסיעה. מישהו יודע להסביר? תודה
×
×
  • תוכן חדש...