Jump to content

בנס

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי בנס

  1. הכי מבאס שזה צמיג חדש, 300₪
  2. אני מפחד שיעבדו עליי. אני לא רואה סיבה למה לא לתקן שני פנצ'רים .... ברור שבפנצ'רייה ירצו להחליף לי צמיג
  3. צודק. איך אני יכול לבדוק את זה ? אני מפחד להוציא שאני לא אתקע
  4. כל הארבעה בני 3 חודשים
  5. צמיג חדש בן 3 חודשים. אפשר לתקן את זה ?
×
×
  • תוכן חדש...