שלום ברשותי איסוזו דימקס 2007
אני פותח סוויץ מחכה שיכבו האורות מנסה להניע זה לא מניע
אחר כך סוגר סוויץ ופותח שוב מחזיק את הסוויץ
כמה שניות ואז הרכב מניע
מה זה יכול להיות?
תודה.
לא, זו נורת מצבר מהבהבת בצבע אדום
כשרכב עומד היא לא נדלקת רק שלוחצים חזק על הגז
במוסכים אמרו לי שאין קשר בין פלאגים לטעינה
בדקו את האלטרנטור והוא תקין
המצבר בין 3 שנים חשבתי אולי אם אני יחליף אותו זה יסתדר
שלום לכולם יש לי רכב יונדאי i30 2013 1.6
היום החלפתי פלגים ברכב במוסך לפלג אירידויום בחנות חלפים נתנו לי של קיה הבנתי שזה אותו דבר
אחרי שהמוסכניק החליף ונסעתי ברגע שנתתי גז נדלקה מנורת המצבר בהבהוב וזה רק כשנותנים גז
הוא אמר לי שכנראה יש בעיה באלטרנטור ולא הסכמתי איתו כי עם הפלגים הקודמים זה לא קרה
החלפתי בחזרה לפלגים הקודמים והנורה לא נדלקה
האם מישהו יודע למה נדלקה הנורה שהפלגים הוחלפו