Jump to content

שירן ב.ש

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שירן ב.ש

  1. תודה רבה.
  2. תודה. יש לך חוות דעת לגבי היונדאי טוסון ? האם הוא נחשב לבטיחותי ? האם יש לו יתרונות לעומת הקיה ספורטאג' ?
  3. תודה
  4. אם נשווה את ההאוטלנדר ליונדאי טוסון או קיה נירו, אז ההאוטלנדר עדיף ?
  5. היי, קראתי פה הרבה פוסטים דומים ועדיין מבולבלת, אשמח לעזרה. אחרי שנים עם טויוטה קורולה, מחפשים לקנות ג'יפון משפחתי שיהיה מרווח מספיק מאחורה ונוכל להכניס בו כיסא בטיחות ושני בוסטרים, וכמובן בטיחותי ויציב. התקציב הוא 90 אלף. הייתי שמחה להבין האם זה תקציב ריאלי ( ברור לי שלטויוטה ראב4 זה לא), ובכלל להבין מהם הדגמים שעונים על הדרישות שלנו שכדאי לנו לבחון? אציין שהרכב מיועד לנסיעות עירוניות , לא לנסיעות שטח. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...