Jump to content

ערן נח

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ערן נח

  1. יש לי שברולט אקווינוקס LT 2018 מ-אוויס. כשאני משלב ל- P אני צריך להכניס מחדש את הקוד בקודנית כדי לשלב בחזרה ל-D גם אם לא דוממתי את המנוע. זה אמור להיות ככה? בכל עצירת ביניים צריך מחדש את הקודנית?
×
×
  • תוכן חדש...