שלום חברים.
יש לי שאלה יש לי סובארו אימפראזה שנת 94 אוטומט כאשר אני עומד במקום במצב D רועד לי האוטו ומד הטורים מראה 300 סלד .
האם אני צריך לעלות את הטורים אם כן איך אני עושה את זה?.
או שיש לי בעיה אחרת הרכב?
תודה מראש.
גולן.
שלום רב.
יש ברשותי סובארו אימפראזה שנת 94. בשבוע האחרון יש לי רעשים מוזרים [ תיקתוקים מאזור הדשבו היכן שנמצאים יציאות האיוורור האמצעיות ] כאשר המנוע עובר את 2500 סל"ד. כאשר אני בנוטראל אין את הרעשים.