Jump to content

motisw

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי motisw

  1. אחלה .. נתתי לרכב להתחמם בעמידה עם מכסה מנוע מורם משהו כמו 20 ד"ק ,ועדיין לא עובד ..
  2. שלום לכולם.. קנתי רכב פג'ו 205 3 דלתות שנת 95 קניתי אותה מהצפון ,הבעיה שלי שאני לא שומע את המאורר עובד ,בדקתי את הפיוזים נראה תקין מה שמוזר הבאתי אותה מהצפון למרכז ר\הרכב נסע מצויין אבל לא שומע את המאורר!! אשמח לקבל תשובה...
×
×
  • תוכן חדש...