היי כולם,
מדובר בקיה פיקנטו ידנית 2012 שהחליטה הערב לא להניע (גם לא היה רעש של נסיון להניע), רק עם זריקת קלאץ'.
בגלל ששאר החשמל ברכב עובד, אני מניח שלא מדובר בגמר מצבר.
החשוד המרכזי הוא כמובן הסטארטר, השאלה אם יש עוד סיבה אפשרית?
כמו כן, מה מחיר סביר להחלפה/שיפוץ?
והאם זה משהו שהאדם הסביר שלא מתעסק התיקונים עצמאיים יכול לבצע לבד?
תודה,
אביאל
עריכה: תיקנתי כותרת