תודה רבה
אממ... בעקרון הסתכלתי על שנתונים 2014-2015.
רכבים : פלסווגן או ליאון
גיר: פה יש לי חוסר בידע מבחינת הגירים וניסיון איתם ?
האם מומלץ על דגמים עם tsi או בא לי ?
והאם כזה גרוע במוסך כמו שאומרים חלקים יקרים ?
היי חברים
רציתי לדעת באופן כללי על הרכבים האלו מבחינת שנתונים אמינים ?
איזה גירים נחשבים אמינים מבחינה כשמדברים על גיר DSG?
אם כבר קונים איזה דגם עדיף ?
אהלן
חברה
רציתי לדעת מי אנשים שהחזיקו סיאט ליאון tsi או בכללי על הרכב*
האם הוא אמין מבחינת חלקים יקרים או זולים ?
תחזוקה יקרה ?
צריכת דלק ?
האם קיימות בעיות נפוצות ברכב הזה ? והאם תוקנו ?
שנתון : 2014-2016
אלהן חברה
יש לשאלה רציתי לדעת על איזה רכבים הייתם ממליצים מבחינת הפרמטרים הבאים :
צריכת דלק לא מטורפת, אמינות, קצת כוח, נוחות או לפחות איבזור באיגות טובה.
סיאט איביזה - מה חושבים עליה שנתון 2014 tsi?
רנו גרנד קופה ?
סקודה