Jump to content

zml

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של zml

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. רכשתי ויטרה GLXV 2016 משומשת, ברכב יש מערכת מולטמדיה, עם אנדוריד 4.4.2. אני מצליח לחבר את הטלפון שלי (אנדרויד 10) למערכת, כאשר אני בשיחת טלפון אני שומע את השיחה מהרמקולים של הרכב, אך אני לא יכול לשלוט בטלפון מהמסך / מההגה: לא ניתן לנתק את שיחה, לא ניתן ללחוץ על כפתורים של מספרים וכ"ו. האם יש דרך "נכונה" לחבר את הטלפון למערכת? מתוך cpu-z אני רואה שהמכשיר הוא Mstar cedric3 תודה
×
×
  • תוכן חדש...