אז יש פיתרון בסופו של דבר לאיך אפשר להמיר את הדוח לאזהרה בבית המשפט ? יש לראות כי גם הוא לא נתן לי לחתום על הדוח וחתם בשמי מה שגם את דברי הנהג הוא לא רשם במדויק,אולי אפשר להפיל את הדוח על זה שהכתב לא ברור ?
אהלן חברים יש לי שאלה שקשורה לדוח שקיבלתי בנוגע לאחזקת טלפון למרות שלא נגעתי וקיבלתי זימון לבית משפט יש איזה אופציה משמעותית להקלה בעונש ? חוץ מלקחת עורך דין ולשלם יותר ממה שהדוח עולה(בגדול השוטר עצר אותי בפתאומיות וביקש לעצור בצד ולהביא לו רשיונות אבל אמרתי לו שאני לא יביא לו רישיונות עד שלא יציג לי הוכחה שנגעתי בטלפון בסוף הוא התעקש על זה שאני יביא לו רשיונות ונתן לי דוח על סך 1000 שקל ו-8 נקודות)
אהלן חברים יש לי שאלה שקשורה לדוח שקיבלתי בנוגע לאחזקת טלפון למרות שלא נגעתי וקיבלתי זימון לבית משפט יש איזה אופציה משמעותית להקלה בעונש ? חוץ מלקחת עורך דין ולשלם יותר ממה שהדוח עולה(בגדול השוטר עצר אותי בפתאומיות וביקש לעצור בצד ולהביא לו רשיונות אבל אמרתי לו שאני לא יביא לו רישיונות עד שלא יציג לי הוכחה שנגעתי בטלפון בסוף הוא התעקש על זה שאני יביא לו רשיונות ונתן לי דוח על סך 1000 שקל ו-8 נקודות)