Jump to content

hayduck

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hayduck

  1. אני חשבתי ללכת על הספארק, איך הניסן מיקרה פחות טובה מהספארק? אשמח גם לדעת איך שתי המכוניות האלה מבחינת אמינות לאורך זמן וכמה יקרות הן מבחינת אחזקה וטיפולים
  2. היי אז ככה, אני עובד ברעננה וגר ברמת גן כלומר שאצטרך רכב שיוכל לקחת אותי הולך חזור לעבודה בכיף בלי שאקרע אותו, כמובן שמידי פעם יכולות להיות נסיעות ארוכות מאלה. לא היה לי ניסיון קודם עם מכוניות מהקטגוריה של המיני\סופר מיני ואני תוהה איזה רכב כדאי לי לבחור. עד עכשיו נסעתי על גולף שנת 2003 (2.0, 120 כח סוס), אבל היא כבר באמת ישנה ועושה לי בעיות ואני רוצה להחליף אותה. אני בן 27 עם בת זוג וללא ילדים באופק הקרוב ככה שהגודל של הרכב או המושבים מאחורה לא מאוד קריטיים לי, חשוב לי שתיבת ההילוכים תהיה אוטומטית. האם יש המלצות לרכבים? רכבי מיני ישרתו אותי למטרה שלי או שעדיף לחפש יותר בכיוון של הסופר מיני?
×
×
  • תוכן חדש...