Jump to content

דוד משה

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי דוד משה

  1. אבקש עיצה מיודעי דבר. לאחרונה המנוע התחמם, אדים, נורה אדומה, ואיבוד מים קל. במוסך נאמר כי היות שיש גם טחינה במכסה המים, וגם טחינה בשמן - סימן שיש לעשות ראש מנוע, או להחליפו. אז בחרתי להחליף. אחרי יומיים עבודה של החלפת המנוע, איך שהתנעתי שמעתי רעש נוסף שלא היה קיים קודם, כנראה של המדחס. בנסיעה היה רועש כמו טרקטור. זיהיתי 3 רעשים חדשים שונים. אחד היה המדחס, שני היה רעד בכל האוטו כאשר אני עוצר ברמזור, במיוחד עם אני ב D דרייב, ופחות כשאני מעביר ל P פרקינג. כעבור שבוע המוסכניק הציע להחליף בולם זעזועים אחד מתוך השלושה, אז אישרתי לו וזה פתר את עיקר הבעיה ברעד (מדובר בסיריון שעשה 285,000 ק"מ). לגבי המדחס, הוא הציע ללכת ולטפל במוסך מזגנים מסוים. ביציאה מהמוסך החלטתי לבדוק את המזגן, כי החלפתי אותו רק לפני פחות משנה, וחשדתי שאולי החליטו במוסך לקחת את המדחס הטוב ולשים לי אחר. המזגן אכן לא מקרר. במרשתת מצאתי שכתוב במפורש כי בזמן החלפת מנוע (לא סיריון) הגז יוצא, ויש למלאו מחדש. אז הכנסתי רכב שנוסע נהדר למוסך, ולאחר החלפת המנוע יש רעשים, ואין מיזוג. מה אתם ממליצים לי לעשות?
  2. אבקש עיצה מיודעי דבר. לאחרונה המנוע התחמם, אדים, נורה אדומה, ואיבוד מים קל. במוסך נאמר כי היות שיש גם טחינה במכסה המים, וגם טחינה בשמן - סימן שיש לעשות ראש מנוע, או להחליפו. אז בחרתי להחליף. אחרי יומיים עבודה של החלפת המנוע, איך שהתנעתי שמעתי רעש נוסף שלא היה קיים קודם, כנראה של המדחס. בנסיעה היה רועש כמו טרקטור. זיהיתי 3 רעשים חדשים שונים. אחד היה המדחס, שני היה רעד בכל האוטו כאשר אני עוצר ברמזור, במיוחד עם אני ב D דרייב, ופחות כשאני מעביר ל P פרקינג. כעבור שבוע המוסכניק הציע להחליף בולם זעזועים אחד מתוך השלושה, אז אישרתי לו וזה פתר את עיקר הבעיה ברעד (מדובר בסיריון שעשה 285,000 ק"מ). לגבי המדחס, הוא הציע ללכת ולטפל במוסך מזגנים מסוים. ביציאה מהמוסך החלטתי לבדוק את המזגן, כי החלפתי אותו רק לפני פחות משנה, וחשדתי שאולי החליטו במוסך לקחת את המדחס הטוב ולשים לי אחר. המזגן אכן לא מקרר. במרשתת מצאתי שכתוב במפורש כי בזמן החלפת מנוע (לא סיריון) הגז יוצא, ויש למלאו מחדש. אז הכנסתי רכב שנוסע נהדר למוסך, ולאחר החלפת המנוע יש רעשים, ואין מיזוג. מה אתם ממליצים לי לעשות?
×
×
  • תוכן חדש...