קניתי לפני שבוע טויוטה קורולה שנת 98 הרכב הקודם שלי היה יונדאי.
שמתי לב שבטיוטה חום המנוע בנסיעה משחק בין החצי לשלושת רבעי דבר שביונדאי זה לא היה כך
הוא היה נשאר בחצי.
בדקתי מים , שמן , רצועה האם משוחררת והכל בסדר האם כך זה צריך להיות חום המנוע ברכב זה?
תודה לכול העוזרים.