Jump to content

איה

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איה

  1. שלום לכולם ראיתי את המודעה הזאת הרגע ולפי הכתוב הרישום ניסגר, מה אתם אומרים לנסות לישלוח בכל זאת????? יש סיכויי אין סיכויי
  2. היי לכולם ...ניראה לכם שיש מצב לישלוח את האוטו שלי גם אחריי שהרישום כבר ניסגר?
×
×
  • תוכן חדש...