Jump to content

up shift down shif, ooh sh

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי up shift down shif, ooh sh

  1. שלום וברכה לקוראי הפורום, לחובתי נצברו 14 נקודות וקיבלתי זימון לקורס בסיסי בנהיגה נכונה. העניין הוא שעשיתי קורס רענון נהיגה לפני כמה חודשים ולאחר שנצברו לחוברתי 4 נקודות. משמע לאחר קורס הרענון (קורס חובה לאחר 5 שנים) נצברו לחוברתי רק 10 נקודות. האם אני עדיין מחוייב לעשות את הקורס? ושאלה נוספת, אם אני מחוייב לעשות את הקורס, האם אכן אני מחוייב לעשות אותו תוך שישה חודשים כפי שכתוב בזימון? או שאני יכול בעצם לעשות אותו בזמני וכל עוד לא נצברו לחובתי 22 נקודות? תודה רבה וחזרה מבורכת לשגרה!
×
×
  • תוכן חדש...