Jump to content

shai

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shai

  1. מישהו יכול להגיד לי איך מחברים רדיו דיסק או צ'יינג'ר למערכת המותקנת בסיאט איביזה דגם 98 והלאה?????? (הרכב מגיע עם מערכת בילט אין)
×
×
  • תוכן חדש...