שלום אשמח לקבל חוות דעת יש לי נקישה מוזרה מהגלגל השמאלי קידמי כאשר ההגה מסובב לצד ימין זה קורה לי בדרך כלל בחניות או בפניות חדות ימינה יש לכם מושג ממה זה יכול להיות בנסיעה ישרה זה לא קורה ושמתי לב שזה מתרחש בדרך כלל שיורד גשם לא יודע אם זה קשור קישור לסרטון שצילמתי https://youtu.be/qjj1R_GMQEo