Jump to content

דרור בלשר

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דרור בלשר

  1. הכוונה היא ל 9*6 360 וואט הבנתי שעל כל רמקול שיוצא מהחברה צריכה להיות חתימה על הטוויטר הפנימי וחתימה מוטבעת על הקצוות של הרמקול עצמו ... אצלי יש רק מדבקה על המגנט עצמו
×
×
  • תוכן חדש...