Jump to content

גלביט

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של גלביט

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. תודה, אנסה ואעדכן. אם השלט השני גם גורם לתקלה הזו- מה עוד אפשר לעשות?
  2. אהלן, משהו במנגנון נעילה של הרכב השתבש מאתמול. כשאני מתניע הדלתות נועלות את עצמן אוטומטית, וגם במהלך הנהיגה כל כמה רגעים הם ננעלות/נפתחות מעצמן. עכשיו יצאתי רגע מהאוטו כדי לפרוק ציוד וכשחזרתי אחרי דקה הוא נעל את עצמו. איך אפשר לפתור את זה? האם חייב מוסך או שזה משהו שאוכל לעשות לבד?
×
×
  • תוכן חדש...