אהלן,
משהו במנגנון נעילה של הרכב השתבש מאתמול. כשאני מתניע הדלתות נועלות את עצמן אוטומטית, וגם במהלך הנהיגה כל כמה רגעים הם ננעלות/נפתחות מעצמן. עכשיו יצאתי רגע מהאוטו כדי לפרוק ציוד וכשחזרתי אחרי דקה הוא נעל את עצמו. איך אפשר לפתור את זה? האם חייב מוסך או שזה משהו שאוכל לעשות לבד?