שלום לכולם, נתתי מקדמה על רכב וחתמתי על חוזה רכישה שניתן לביטול עבור רכב באחת מהחברות הגדולות להלן(אלבר,אלדן,שלמה סיקסט). נתנו לי לבדוק את הרכב לפני שהוא היה בהכנה - זאת אומרץ הרכב מלא שריטות ופגיעות שהם מתחייבים לתקן). נתתי מקדמה ורק אחרי שאראה את הרכב אחרי ההכנה אחליט אם לרכוש סופית או לא. בנוסף לקחתי את הרכב לבדיקה במכון קניה והבדיקה טובה יחסית. השאלה האם לקחת את הרכב לאחר שיחזור מהכנה למוסך? לך תדע מה יעשו לו בשבועיים הקרובים. שלא יחליפו חלקים וכו'. היה לנו וויכוח ומשא ומתן קשה מאד לפני שחתמתי על החוזה. ואם החברה בכלל תסכים או שתגיד לי שהיא לא מוכנה ותבטל את העסקה. את המקדמה אני כמובן לא אקבל. מה הייתם עושים?
תודה