Jump to content

יאיר טמייב

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יאיר טמייב

  1. היי אורן שלום לך שמי יאיר. יש לי רכב סיטרואן פיקאסו 2009. בנסיעה הילוך נופל מי 4 ל3 אני מעלה אותו ידני וזה מסתדר. וחוזר שוב מידי פעם. מה זה יכול להיות. תודה .
×
×
  • תוכן חדש...