Jump to content

Ktak13

  • פרסום הודעות

    10
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות Ktak13

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    North
  • איזה רכב יש לך?
    Mitsubishi Lancer 1.8L Sport
  • תחביבים
    Video Games
  • מקצוע
    Project Manager

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. נראה לי מצאתי את הסיבה, עוד לא בדקתי אצלי, אבל התאור שהבן אדם רשם מאוד דומה לשלי זה החלק שצריך לחזק, אם מישהו נתקל בזה וזה מציק לו גם -
  2. אצלי עכשיו בדיוק ההפך, הסל''ד עולה עם המזגן כל כמה זמן. אז אני מניח שהסיבה היא אכן בבית מצערת. אני גם מרוצה מהאוטו הזה למרות כל התקלות הקטנות האלה אצלי האוטו שנה וחצי ונסעתי כבר 90+ אלף ק''מ עליו.
  3. טוב, כנראה שמחתי מוקדם מדי. אני בדרך כלל לא מפעיל מזגן ישר ולכן לא גיליתי מיד. אחרי הניקוי בית מצערת רק כשמפעילים את המזגן הסל''ד מתחיל להשתגע. בעצירה עכשיו זה להפך קופץ ל1200 לכמה שניות ואז יורד בהדרגתיות ל750. לפעמים אחרי האטה לחיצה קטנה מקפיצה את הסל''ד גם באופן לא פרופורציונלי. קראתי שצריך לעשות אתחול של מצערת וראיתי מספר מדריכים וכל אחד אומר משהו אחר. מישהו מכיר את התהליך הנכון?
  4. לא, זה היה בכל עצירה גם כשהמזגן עבד וגם כשלא. במקרה יש לך את אותו רעש כמו אצלי? פשוט תוהה אם זה משהו שספציפית ברכב מסוג הזה או רק אצלי.
  5. עדכון לגבי האוטו. הכנסתי את האוטו למוסך איפה שאני מטפל, הסברתי את כל התקלות. אמרתי למוסכניק גם שיפרק את בית מצערת וינקה אותו יסודי וזה מה שהוא עשה. הוא הראה לי את הסמרטוט שהכניס לשם לספוג את הלכלוך, היה הרבה פיח באמת. עוד לפני הטיפול בנוסף גם החלפתי תחנת דלק, תדלקתי בטן ק''ש כל הזמן ועברתי לסונול ראש פינה.וגם עוד לפני הטיפול שמתי לב לשיפור של המצב, אז לא ממליץ לתדלק בטן ק''ש(תדלקתי שם במשך שנה וחצי קבוע וזה המצב שהאוטו הגיע אליו). כל התקלות נעלמו אחרי הנקיון, כמו ש-shellcase אמר. למעט הרעש שמלווה אותי עוד מההתחלה שמופיעה בסרטון שצירפתי להודעה הקודמת.
  6. תודה רבה על המידע והמלצות. ביום שישי הקרוב אשים את האוטו במוסך שוב ואעדכן. בלי קשר לבעיות שפירטתי קודם, יש לי שאלה לגבי רעש באוטו עוד מיום שקניתי אותו. סרטון הדגמה בסרטון אפשר לשמוע מדי פעם רעש ברקע, קשה להסביר אותו, כמו קירקוש או צירצור כזה. נסעתי בשנה וחצי האחרונים 90 אלף ק''מ באוטו. בהתחלה הרעש היה רק כשהמנוע חם ועכשיו הוא קיים ישר אחרי ההתנעה, אבל בהתחלה הוא נשמע שונה, כמו חריקה יותר. הרעש קיים רק ברגע שהמנוע מתחיל באמת למשוך את האוטו וזה תמיד בסביבות 1/4 לחיצה על דוושת גז, אם ללחות יותר או פחות מזה, אז אין רעש. מקור הרעש נשמע מכיוון מכסה מנוע בצד של הנוסע או מ
  7. תודה על התגובה. אני רק רוצה להצדיק את הבחור, הוא לא גנב, הוא בן אדם טוב ואני שם אצלו את רכב כל הזמן לטיפולים ורק אצלו. יש מצב שבגלל חוסר ידע אולי הוא עשה את זה. מירוץ סיבולת אני לא עשיתי, אבל לפעמים כן נוסע מהר כל הדרך, -120-140 קמ''ש והסל''ד בזמן הזה הוא 2300-2600. זה האוטו הראשון שלי, אז אני לא מכיר אם זה גבוה או לא בדרך כלל הוא בסביבות 1700-2000 בנסיעה הרגועה. כן, אני גם לא ממש התחברתי לתיבה הזאת, היא חושבת הרבה זמן אחרי הלחיצה על הגז, במיוחד אחרי שרק עצרת לוקח לפחות שתי שניות בין לחיצה על הגז עד שהאוטו מתחיל להאיץ. אני אנסה לשכנע את הבחור לשטוף כמו שצר
  8. כן, זה הפחד שלי שזה הגיר, אבל האוטו נוסע חלק חוץ מהבעיות האלה.
  9. בחודש דצמבר החליפו לי מצבר, כי האוטו התקשה להניע כשהיה ממש קר וגם ניקו את המצערת עם ספריי בלי לפרק באותו יום. המנורה אצלי נדלקת לפעמים עם קוד שגיעה P0137, פעם בחצי שנה בערך ונכבת אחרי יומיים של נסיעה, אמרו לי שזה לא נורא. החליפו לי פלאגים באוגוסט(אירידיום), ואז אחרי זה החליפו שוב בפברואר, כי מוסכניק טען שהם היו על הפנים בגלל הבעיה במצערת. אני נוסע בערך 4-5 אלף ק''ם בחודש ככה שיוצא לי לעשות טיפול כל חודשיים וחצי בערך. יש צורך בפירוק של בית מצערת כדי לנקות אותו מספיק טוב כדי שהבעיה תיעלם?
  10. שלום, יש לי מיצובישי לנסר 2011 עם תיבת הילוכים רציפה, והסל''ד נופל בעצירה ל400-500 ולאחר שניה-שתיים עולה ל550 ונשאר יציב, אבל בזמן הזה האוטו רועד ומרגיש שעוד מעט יתכבה. פעם אחת הוא כן נכבה אחרי 5 דק' לאחר ההנעה ברמזור הראשון, אבל הניע ללא בעיה והמשיך לנסוע. בנוסף אם לנסוע לאט ממש וללחוץ טיפה על הגז או לשחרר מרגיש כאילו זורקים קלאץ' ויש מכה. במוסך איפה שאני עושה טיפולים אומרים שצריך להחליף בית מצערת, אבל ההצעה היחידה שהם קיבלו זה 6000 ש''ח. האם שווה לנסוע למוסך של מיצובישי ולעשות דיאגנוסטיקה?
×
×
  • תוכן חדש...