שלום וברכה,
אשמח אם משהו יוכל לעזור לי בשאלה קטנה,
אני כרגע נמצא בשלילה, יש לי רישיון של רכב פרטי בלבד.
ברצוני לנצל את הזמן הזה, ולהוציא רישיון נהיגה c1.
מבחינת שיעורים לפי הבנתי אין כל בעיה נכון? שכן זה לא משנה כלל אם יש לי רשיון, אין או שאני בשלילה. כי אני מוגדר תלמיד כך או אחרת.
השאלה היא האם באפשרותי להוציא טופס ירוק ולעבור תאוריה c1 בזמן שאני בשלילה?
לגבי טסט זה לא חשוב לי אם אפשר, כי גם כך השלילה תסתיים לפני שאסיים עם מספר השיעורים המינימלי לבעלי רישיון רכב פרטי.
תודה רבה וסופש נעים!