Jump to content

תתחסנו חברים

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של תתחסנו חברים

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום וברכה, אשמח אם משהו יוכל לעזור לי בשאלה קטנה, אני כרגע נמצא בשלילה, יש לי רישיון של רכב פרטי בלבד. ברצוני לנצל את הזמן הזה, ולהוציא רישיון נהיגה c1. מבחינת שיעורים לפי הבנתי אין כל בעיה נכון? שכן זה לא משנה כלל אם יש לי רשיון, אין או שאני בשלילה. כי אני מוגדר תלמיד כך או אחרת. השאלה היא האם באפשרותי להוציא טופס ירוק ולעבור תאוריה c1 בזמן שאני בשלילה? לגבי טסט זה לא חשוב לי אם אפשר, כי גם כך השלילה תסתיים לפני שאסיים עם מספר השיעורים המינימלי לבעלי רישיון רכב פרטי. תודה רבה וסופש נעים!
×
×
  • תוכן חדש...