Jump to content

Rueda123

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Rueda123

  1. תודה לעונים
  2. הי לכולם, אני חדש פה...עומד לקנות רכב בפעם הראשונה בחיי. מאד רוצה קורולה ובדקתי אחת בסוכנות אלדן, והייתה לי הרגשה שהמזגן לא משהו,לא מקפיא, ועכשיו פברואר. למישהו יש ניסיון לחלוק עם מזגן של קורולה? דגם SUN ככל הנראה 2017. תודה לעונים!☺️
×
×
  • תוכן חדש...