Jump to content

רדאוליבאו

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של רדאוליבאו

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אהלן, הכותרת אומרת הכל. אם זה מישהו שגם אפשר כבר לקנות ממנו את המדרגה אפילו עוד יותר טוב תודה לעונים 🤘
  2. אם אפשר לשאול , מה מיוחד ברצועה שמחברת את הרתמה לאיזופיקס , זה משהו ייעודי ? מה האורך שלה ? לגבי האיזופיקס, אתה מחבר לחלק שאליו אמורים להתחבר הכיסאות בתחתית המושב האחורי או למה שנקרא top tether וממוקם לפעמים בגב המושב האחורי או על רצפת תא המטען ?
  3. מסכים לגמרי. הנושא של הסעת בעלי חיים בהקשר הבטיחותי הוא משהו שכמעט לא מדברים עליו למרות ההשלכות הדרמטיות במקרה של תאונה, במיוחד ליושבי המושבים הקדמיים (במקרה של כלב מאחורה) . הכלב שלי נוסע ב 5 שנים האחרונות במושב האחורי וגם הקיא שם בהתחלה כמה פעמים (עד שלמדתי לקחת סיבובים רגוע כשהוא באוטו) אבל די רובץ בלי עניין מיוחד בחלון הפתוח. לתפיסתי אם מדובר בתא מטען מאוד גדול (למשל C5 בעל תא של 720 ליטר) ומיזוג בשורה האחורית \ חלונות פתוחים , אולי זה לא כ"כ נורא . אבל עדיין נשאר השיקול הבטיחותי , כלומר מה ההשלכות של המיקום הזה במקרה תאונה לו וליושבי האוטו הוא שוקל 22 קילו , בורדר קולי . על רצפת הרכב אין מספיק מקום והוא לא מוצא את עצמו. וגם בעמידה על המושב האחורי הוא לחוץ ומרגיש לא כ"כ יציב, הכי נוח לו זה ברביצה. התחושה שלי שבתא מטען גדול מספיק ( למשל C5) הוא יהיה בסדר , סה"כ אוהב נסיעות ואני מאמין שאם נשים לו שם מרבץ נוח הוא יהנה. מה שיותר מטריד אותי זה ההשלכות של המיקום הזה לו ולמשפחה במקרה של תאונה
  4. אהלן, אנחנו כרגע לפני הרחבת משפחה שתדחק כנראה את הכלב מהמושבים האחוריים לתא המטען (במקרה שלנו ג'יפון \ מיניוואן לא סדאן כמובן .. ). מתעניין לשמוע מבעלי כלבים אחרים איפה אתם ממקמים את הכלב שלכם ברכב וכמה בטיחותי לדעתכם הסידור שלכם הן מבחינת הכלב והן מבחינת הנהג\נוסעים תודה לעונים
  5. האמת שהיום הלכנו לראות 3008 בלובינסקי טרייד ומבחינת מושב אחורי התחושה היתה שהוא עלול להיות רחב מספיק , אבל זה כמובן עניין אמפירי , באים עם הכיסאות ורואים. לגבי הסניק ממה שאני קורא במפרטים רמת האבזור הבטיחותי לא עונה לדרישות כמו גם שמדובר ברכב ארוך מדי עבורנו. הפריוס ארוך גם הוא. לגבי הפיקאסו לא חשבתי על האיזור בין המושבים. האמת היא שאם כבר תיכננו למקם את הכלב בתא המטען (עם משטח רביצה ייעודי) וכאשר נוסעים בהרכב חלקי אז במושב האחורי. ה C5 מתאימה מאוד גם לדעתי (סה"כ מאותן סיבות של הספייסטורר הקצר) , אבל אין להשיג כאלו יד 2 וחדשה רחוקה מאוד מהתקציב שלנו. ה 5008 קצת ארוכה מדי לטעמנו. באורך כזה בטח היינו הולכים על גרנד פיקאסו . אני מודע לזה שה 3008 (שקצרה ממנה במידה משמעותית) היא ללא מושבים נפרדים אבל מעניין לדעת מבעלי הרכב הזה אם נכנסים שם 3 מבוגרים בצורה סבירה או 2 כיסאות בטיחות + בוסטר
  6. אהלן בקרוב מאוד מתווסף ילד שלישי למשפחה ואנחנו מחפשים רכב שיתאים לשני הורים , 3 זאטוטים בין 0 ל 4.5 וכלב בינוני ( בורדר קולי) . השיקולים שלנו הם : רכב מרווח מספיק להכיל את כולנו אבל באורך קטן מ 4.6 מטר עקב שיקולי חנייה בטיחות אקטיבית ברמה גבוהה , לכל הפחות בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב אקטיבי . רצוי גם תיקון אקטיבי לרכב בשטח מת תקציב של סביב 120 שניתן למתוח קצת במקרה הצורך . אחרי שקראתי שרשורים דומים בפורום הבנתי שסיטרואן ספייסטורר קצר מתאים לדרישות שלי אבל מאוד קשה למצוא כאלה יד 2 ברמת אבזור אקסקלוסיב שכוללת את הבטיחות האקטיבית. חדש קיים כרגע בגירסת דיזל במחיר מחירון של סביב 150 (או קצת פחות מ 140 אחרי מיקוח ) . השאלה שלי אם יש דגמים נוספים שעונים על הדרישות שלנו , האם למשל פיג'ו 3008 בת 3 בגירסת פרימיום תהיה רלבנטית ? תודה לכל העונים והעונות
×
×
  • תוכן חדש...