Jump to content

jax

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי jax

  1. אוקיי - אז מה קורה שם? תמרור 1 מוצב בניגוד לתקנה. החצים וההערה לגבי השוליים לא אומרים שום דבר ברור לגבי חניה בצידו השמאלי של הכביש. אם העירייה לא רוצה שיחנו בצד שמאל (המסומן באדום) היא צריכה לשים תמרור בצד הנכון ולא תוספת לתמרור האוסר חניה בצידו הימני של הכביש (איסור שגם מסומן באדום לבן על המדרכה). העירייה יודעת את זה ולכן היא הציבה את תמרור מספר 2 האוסר על חניה בצידו השמאלי של הכביש כ-20 מטר קדימה עם המשך הנסיעה. בגלל תמרור 2 כולם גם מתבלבלים ובטוחים שהם חונים כחוק. כלומר - אי אפשר לאכוף את החניה בחלק האדום על סמך תמרור 1. אין סיכוי שזה יחזיק ערעור\משפט. הקאץ' גם הפקחים מבינים את זה, ובכל זאת בוחרים לתת דוחות. למה? כי תמרור 3. (בכיוון הנסיעה השני) בדו"ח שקיבלתי הפקח צילם את הרכב שביצע את העבירה ובנוסף צילם גם את התמרור(!) שבגללו החליט לתת את הדו"ח. זה לא היה תמרור 1 אלא תמרור 3. בכביש דו סטרי אסור לחנות בצד שמאל באופן גורף. צריך להסתובב ולחנות בצד ימין. התמרור הרלוונטי במצב הזה הוא תמרור 3. אבל תמרור 3 אוסר על חניה לאורך כל קטע הכביש עד הצומת עם רחוב אליפלט. ופה יש שוב קאץ'. עד כמה שאני מבין רק הרכבים שחונים בחלק שסימנתי באדום חוטפים דו"ח\נגררים. כל מי שחונה בחלק הירוק לא מקבל דו"ח. כלומר לא אוכפים על פי תמרור 3 אלא על פי תמרור 1 הלא רלוונטי. כל מי שחונה בחלק שמסומן בירוק עובר את אותה העבירה של מי שחונה במה שמסומן באדום (חונה בניגוד לתמרור 3) אבל לא מבצעת נגדו אכיפה. אם זה באמת המצב אז זה לא יחזיק בית משפט לדעתי. הגשתי בקשת חופש מידע לעירייה לגבי מספר הדוחות ברחוב ופילוח לגבי המקום בו ניתנו. אני יודע שמי שחונה באזור הירוק בתמונה לא מקבל דוח למרות שהעבירה שלו היא זהה למי שחונה באיזור האדום. אם העירייה תשלח את הפרוט כפי שביקשתי זה יהיה ממוסמך.
  2. אני הולך להישפט על אותו דו"ח בדיוק. כולל גרירה. השלט עם החצים הוא מלפני ששיפצו והפכו את מגרש החניה הגדול שהיה שם לגן אליפלט, כשהיה שם שול וכשהצד השמאלי היה צבוע באדום. אחרי השיפוץ הוסיפו שלט איסור חניה בצידו השמאלי של הכביש (מה שמופיע בתמונה - הוא לא היה שם לפני השיפוץ) הדבר היחיד שמערער אותי עכשיו הוא איסור חניה משמאל בכביש דו מסלולי (לא הכרתי). אבל מה מונע ממני לעשות פרסה על מנת לחנות? תודה
×
×
  • תוכן חדש...