Jump to content

לא מבין מהחיים שלו

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי לא מבין מהחיים שלו

  1. החלפתי מסרק וכנראה עבד עלי וגם לא עבר... הלכתי למישהו שחיזק שמה איזה בורג של הקופלונג וקצת עזר אבל לא לגמרי בסוף איכשהו עבר כולל כיון פרונט?
  2. האוטו נפסל בטסט על חופש הגה ונקישות הגה מוסך לקח על המסרק (מסרק חדש) 2500 ש"ח זה מחיר הגיוני?
  3. היי גרמתי למנוע קצת להתאמץ וכעת כנראה החליט לחנך אותי ונדלקה הנורה של מנוע מה זה יכול להיות? תודה רבה !!!
  4. לפי מה שהבנתי זה חיישן קראנק שזה משהו כמו 1800 שקל נבדוק ונעדכן. תודה לכולם !!!!
  5. הרכב שנת 2006 מנוע בנזין אוטומט לוקח לאוטו זמן להתניע צריך לעזור לו עם הגז ועשיתי ניקוי מצערת והחלפת פלאגים לא עזר איזור ירושלים
  6. יש לי פולקסווגן פולו אוטומט קצת אחרי תחילת הנסיעה האוטו נחנק ואם אני עוצר זה נכבה
×
×
  • תוכן חדש...