שלום חברי הפורום,
התקנתי ברכב מערכת שמע - מגבר 4 ערוצים אליו מחוברים רמקוליים קדמיים וסאב וופר.
הרמקולים האחוריים מוגברים ומחוברים להמולטימדיה
בפועל הם תקינים אך משום מה רק הרמקולים הקדמיים והסאב עובדים
הבנתי שצריך לעשות איזה משהו רק לא הבנתי בדיוק מה
הרכב זה אופל אינסיגניה 2016
אשמח לעזרה