Jump to content

Shuki_masivi

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Shuki_masivi

  1. אהלן חברים גר באזור הצפון קריות חיפה המוסך היחידי שיש פה המורשה של אופל זה אוטוטק והתאכזבתי מכל הבחינות מהם השאלה שלי היא אם מישהו מכיר מוסך טוב ואמין שלא שוחט בכסף לא חייב מורשה
  2. שלום חברי הפורום, התקנתי ברכב מערכת שמע - מגבר 4 ערוצים אליו מחוברים רמקוליים קדמיים וסאב וופר. הרמקולים האחוריים מוגברים ומחוברים להמולטימדיה בפועל הם תקינים אך משום מה רק הרמקולים הקדמיים והסאב עובדים הבנתי שצריך לעשות איזה משהו רק לא הבנתי בדיוק מה הרכב זה אופל אינסיגניה 2016 אשמח לעזרה
×
×
  • תוכן חדש...