Jump to content

omriiko

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי omriiko

  1. כשזה נכבה אז נדלקות הנורות של המצבר והשמן אבל שניהם תקינים באופן כללי
  2. יש מפתח נוסף והוא בדרך כלל נכבה במהירויות נמוכות של 30-40 קמש
  3. קודנית רגילה פשוטה, לא שלטים של קוברה ובוצע ניתוק מלא של הקודנית
  4. אהלן בזמן האחרון יש לי תקלה ברכב שהוא נכבה לי תוך כדי נסיעה ואז מדליק את עצמו מחדש וכשזה קורה נדלקת נורה אדומה עם ציור של מפתח (הנורה של האימובילייזר?) הייתה קודנית וניטרלתי אותה ייתכן וזה קשור לאזעקה של הרכב? (השלטים כבר לא עובדים)
×
×
  • תוכן חדש...