Jump to content

יוחאי שטרית

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יוחאי שטרית

  1. היום עשיתי את התוכנה ויש אכן שיפור לא מטורף אבל יחסית מורגש, לא חושב שיהיה תקלות בכללי ממליץ
  2. ההצעה שקיבלתי היא מATM Motors האם הוא מספיק אמין ?
  3. ברשותי רנו מגאן קופה 1200 טורבו 2014 115 כס, קיבלתי הצעה לstage 1 ב1900 שקלים, לאחר המיפוי יהיה על 140 כס האם זה כדאי מבחינת בלאי צריכת דלק וכו ?
×
×
  • תוכן חדש...