שלום לכולם. אחרי הדלקה של הרכב הוא נותן רעידות אשר נעלמות בנסיעה. פתאום התחילו רעשים מוזרים ומתכתיים מהמנוע. והאוטו לא צובר תאוצה. הצלחתי להתגלגל עד הבית ואז כשהאוטו עומד דלוק יש רעשים יותר חזקים מהמנוע. אשמח לדעתם. מדובר השברולט קרוז 1.4 טורבו שנת 2015