שלום
מחפש רכב שישמש אותי בעבודה לסחיבות ארגזי כלים וציוד ומידי פעם גרירות עגלה וקשירות על הגג
אבזור, יופי ונוחות הם משניים מבחינתי לאמינות ושקט תעשייתי, חוץ מזה אני לא נוסע הרבה 13K בשנה
עד עכשיו יש לי ברשימת החיפוש את ה-
הדאסטר דיזל
רנו קליאו אסטייט דיזל
אשמח לעוד רעיונות כדי להגדיל את ההיצע
תודה